<3

Jag har inte skrivit på länge men vill bara säga att jag mår toppen :)

I helgen hade jag och älsklingen ätit på Dallas och sedan såg vi på Avatar filmen. Den var bra ! :) Idag ska jag formodligen få igång datorn, det var fel i moderkortet så de har bytt ut den till en ny som ska Fungera ! ! .
Jag ska snart städa mitt rum och kasta bort massa skräp. Därför stannade jag hemma från skolan, annars kommer jag aldrig hinna med nåt, på dagarna har jag skola och praktik så jag inte orkar göra nå mer än att vila då jag kommer hem, och på helg vill jag använda tiden till Isabella <3 <3 .




Älskar dig Isabella <3 <3 :*

Kommentarer
Postat av: Isabella

Haha joo jag vet;);)

2010-02-23 @ 16:50:13
URL: http://saadio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0