Lördag 25e :)

Har varit hemma och sett på film med morsan å syrran, the grudge 3. Nu sitter jag vid datorn samtidigt som jag pratar i telefon med Isa, det är så mysig å höra henne snarka för det verkar som att hon sömnat redan, :P så just nu har jag på mig mina hörlurar och är glad över att det finns nån som ger mig sällskap, även fast det är via mobilen !. Finns andra som inte ens kan svara på ett sms .. vem vet, men såna ska man skita i :D :D :D .. :P jag är ifall nöjd med det sällskap jag får av Isa :D.. jag funderar på å lägga mig å sova snart. Idag ska jag kanske åka med Emil å  Robin till stan, Emil ska köpa fallout 3 ;) då ska han sitta å nörda lika mkt som jag :P ... Jag har ifall klarat av Point Lookout så snart tänker jag skaffa expansionen Operation Anchorage, vi får se hur det går :) sen är det bara en expansion kvar att spela, sen blir det å vänta tills den nya expansionen till fallout 3 kommer, längtar :D Sen på kvällen ska jag kanske vara med Suwipha, hon ska komma till Ursviken så hon hade tänkt komma förbi å hälsa på :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0