Den 25e Juli 2009.

Jag har inte skrivit på ett par dagar, men nu är det dags å uppdatera min blogg ! . 25e juli är ett datum som innehåller 2 betydelse för mig. Den ena är att jag hade träffat Isa 9 månader tillbaka och det andra att den dagen blev stor förändring i mitt liv. Det gick lätt att komma över det och acceptera läget och samtiden bekräftade jag många svar. Jag är glad och stolt över Isa för att ha förstått och stannat hos mig denna tiden utan att ge upp, för att hon va stark och förståndig,  !! ... Livet lurade mig mkt och fick mig och tänka och tro på att det jag ville var något annat, men nu har jag märkt att allt osäkerhet jag hade för ta ett beslut var för att innerst i hjärtat älskar jag Isa, även fast jag inte tänkt på det så mkt tidigare kan jag säga att jag å hon har aldrig haft något problem som kunde leda till bråk ( diskussion ), hittills så är hon den bästa människan jag träffat och som har förstått mig som bäst, jag menar självklart inte att mina kompisar inte gör det, Det finns dom som lyssnar på mig och förstår mig också.. Det tackar jag dom för ! ...  Det är en sak som jag måste säga, Jag har inte förstört nåt, även fast du tycker att det är mitt fel som du alltid hade fått mig att förstå det som. Det var bara ett test !! och jag har nu fått svaret !! och det är jag glad för, det har jag väntat för sen i början. Att veta vem som var starkast ! Jag är lyckligt !!! jag ångrar inte något av det jag gjorde och jag anser inget som mitt FEL. Jag ser det som livets beslut och själva situationen har bekräftat vem som är äkta/falsk eller svag . Du trampade på den första stenen som kom i vägen ! Du var desperat och kunde inte vänta eller ge livet tid ! Däremot är jag motsatsen. Jag väntar och testar, undersöker.. sen låter jag livet ta beslutet för sig själv, det är så mitt sätt att vara är och just därför kan jag inte ångra nåt. Det var inte jag som bestämde och det är jag glad för :)

 

Jag ser det här som ett lyckligt slut  :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0