Suck :P

Har varit hemma och lata. Idag har jag suttit och spela dataspel, ätit massor, och sovit.. Men imorn ska jag då vara mer aktivt ! som minst ska jag träna kondis :)

Har kollat på lite nyheter om hur det går för köperhamn möttet angående globaltuppvärming, det går inte så bra för dem med tanken på att de nte kan ej bestämma nå lr göra nå förändringar... Ska det verkligen fungera eller kommer globalt uppvärmning vara människans undergång i framtiden ? ???

Jag tror då inte att alla länder kommer att sammarbeta) inte så lätt ifall.  Det är nästan omöjligt och få hela världen att lysna på varningar, många tycker olika och det kommer alltid finnas dom som inte bryr sig om situationen. aja.. jag ska se vad jag ska hitta på nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0