Fredag / Lördag

Idag Lördag 19 Dec

Jag har nyss vaknat så jag funderar på att äta nå frukost, " mkt ost och skinka får det bli " ;) . Jag funderar på att motionera och försöka lista ut vem som ska följa med på festen i kväll ;) Sen måste jag få tag på nå at dricka :O ..

"Sangria". Min favorit drink ! .Jag smakade den först på en Spansk restauragt i Stockholm för länge sen.. Vilka tider man inte kommer att glömma.. 




Igår Fredag 18 Dec

Då var jag med Lindvall och Robin och såg på Disaster Movie och Superbad :) Sen åkte jag med Robin till stan. Vi träffade även Colle så vi sjutsa han till Max, sen for jag och Robin till Kalles men det fanns inte nå mkt och göra så vi vandrade runt på stan tills vi träffade några trevliga killar som just varit på bio. Sen efter ett tag åkte jag hem( det va kallt ute så det gick inte å vara ute nå länge). Jag la mig vid ett på natten och sömnade i telefonen med Isa <3 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0