Fredag 18e Dec

Idag har Isabella åkt hem till sina föräldrar så det blir ungefär en vecka utan henne. Jag saknar henne redan <3.
Nu har julovet kommit så jag hoppas på att njuta av att umgås med familjen och mina vänner. :) .. Jag är bjuden på fest idag och imorn men jag är lite tväksam på hur jag ska göra, jag har liksom inget å dricka och sen är det skitkallt ute. Får se hur det blir :)

I morse var jag på sjukhuset för att ta vaccinet mot svininfluensa men det är verkligen så att ödet inte vill att jag tar det. Första gången då skolsystern skulle vaccinera oss så kunde jag inte pga praktik, andra gången var det stängt, och den här gången var för att dom vaccinerar ej på fredagar. Så jag ger upp :) Säkert ödet som inte vill att jag ska spruta kvicksilver i mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0