3/08/09

Har varit hemma och tagit det lugnt. har styrketränat ganska mkt. igår tränade jag 2 gånger om dan idag en gång osv . vi får se om jag orkar träna igen på kvällen.  Har inte några planer för i kväll men det dyker upp nånting. har inte haft så mkt å skriva om under helgen. Idag vaknade jag runt 11 tiden. sen for jag å träffade Michael Ceder , han var på jobbet. Sen for jag till Colle för att hämta min cykel å sedan cykla tillbaks till Ceder :) sen hem å träna. Nu är det dags för att käka något gott och vila upp mig :D 

Just det !! Idag fick jag papper från skolan där det står att jag kommit in på fordons och börjar den 17 e :D så glad jag blev :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0